0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Алгебра та початки аналізу. 11 клас. Профільний рівень. I семестр

Немає в наявності
Артикул: 4010145
150 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
Характеристики
Назва оригіналу Алгебра та початки аналізу. 11 клас. Профільний рівень. I семестр
Видавництво Основа
мова Українська
Кількість cтр. 208
Обкладинка М'яка
Формат 200x260
Категорія Підручники
Класи 11 клас
Предмети Алгебра
Поширити у соцмережах

Згідно з розцінками перевізника.
Вартість доставки додатково додається менеджером до замовлення.

 

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою в Wayforpay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку.

Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають алгебру та початки аналізу в 11 класі (профільний рівень) за оновленою навчальною програмою для учнів 10–11 класів (2017 рік).

Посібник містить:

- розробки уроків алгебри і початків аналізу в 11 класі профільний рівень для I семестру;

- календарне планування (усього 210 год. І семестр — 96 год, 6 год на тиждень);

- змістова частина конспектів уроків має заголовок «Хід уроку». Тут відображено: етапи уроку; зміст навчального матеріалу, що виноситься на урок; систему типових завдань, необхідних для досягнення цілей уроку;

- в конспектах передбачено різноманітні форми організації роботи учнів на етапі актуалізації опорних знань: фронтальне опитування, самостійні роботи, математичні диктанти, тестові завдання, завдання на встановлення відповідності тощо;

- наведено тексти контрольних робіт у двох варіантах, складені у форматі ЗНО. Наведені додаткові завдання можна використовувати для колективної, самостійної або індивідуальної роботи з учнями під час закріплення знань;

- побудова змісту та хід процесу навчання на уроці складені з урахуванням реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору