0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Edu-Toys Поп-хоп Pop-n-hop (GM009)

Немає в наявності
Артикул: GM009
492 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
Характеристики
Тематика Настільні ігри
Серія Games
Розвиток Кмітливість, Логічне мислення, Уважність
К-сть деталей, шт. 17
Матеріал Пластик
Колір Різнокольоровий
Стать Для дівчаток, Для хлопчиків
Вікова група Дошкільний вік, Молодша школа
Вік дітей до, років 8
Вік дітей від, років 6
Гарантійний термін, міс. 6
Інструкція друкована Да
Країна-виробник Китай
Размер в упаковке 27 х 27 х 5
Объемный вес, м.куб 1
К-сть в інд. упаковці, шт. 1
Матеріал упаковки Картон
Наявність ручки на коробці Нет
Тип упаковки Коробка
Код УКТЗЕД 2147483647
Поширити у соцмережах

Згідно з розцінками перевізника.
Вартість доставки додатково додається менеджером до замовлення.

 

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою в Wayforpay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.
Настільна гра Edu-Toys Поп-хоп Pop-n-hop для віку від 6 років підходить для сімейного дозвілля і дитячої компанії. Грати можуть від 2 до 4 учасників.
На перший погляд весела і невигадлива гра спрямована на розвиток важливих навичок. Починаючи з рахування і сортування і закінчуючи логічним мисленням. У поп-хоп діти вчаться продумувати ходи, рахувати, грати в команді, приймати перемогу і поразку.
Як грати
Підготовка. Спочатку кожен учасник обирає колір фішки: червоний, синій, зелений або жовтий. Далі по черзі гравці натискають на прозору сферу в центрі ігрового поля і кубик підкидається. У кого випало найбільше число, той ходить першим. А за ним усі інші за годинниковою стрілкою.
Правила гри. Щоб гравець міг зробити хід, він повинен викинути шість на кубику. Потім він переміщує свою фішку на своє поле зі стрілкою. Потім одразу знову кидає кубик і рухає цю або будь-яку іншу свою фішку на кількість полів, що випало на кубику. Усі ходи робляться за годинниковою стрілкою. Під час гри число 6, що випало на кубику, може використовуватися або для переміщення нової фішки на поле зі стрілкою, або для переміщення вже введених в гру фішок по колу. Шістка, яка випала, завжди зобов'язує гравця кинути кубик ще раз.
Якщо фішка потрапляє на поле, уже зайняте фішкою суперника, то суперник повертає свою фішку в свій кут. Ця фішка може повернутися в гру лише після викидання шістки. Фішка не може закінчити хід на поле, вже зайнятому фішкою свого кольору. У такому випадку кубик кидають заново.
Після того, як фішка зробила повний оберт навколо дошки, вона потрапляє в «дім» свого кольору. Фішки суперників не можуть займати «дім» гравця. Для переміщення в «дім» потрібно викинути точну кількість очок.
Перемагає гравець, який першим заведе свої фішки у свій «дім».
У комплекті:
- ігрове поле з кубиком,
- 16 фішок,
- правила гри.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору