Обмін або повернення товару
Повернення товару здійснюється тільки за наявності заповненої заяви. Для цього вам необхідно звернутися за тел. 066 582-86-33, або написати на e-mail: info@odk.in.ua. Наш представник допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом. У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення, просимо вас ознайомитися із загальними правилами. Важливо: при отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Будь яка продукція, що була куплена на нашому сайті не підлягає обміну, крім тих випадків, коли надана продукція була пошкоджена. Якщо пошкодження мають механічний характер (пошкодження зовнішнього виду). Про таке пошкодження потрібно заявити одразу при отримані замовлення - скласти акт пошкодження продукції, та повідомити нас за номером 066 582-86-33.
Якщо був виявлений поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутності друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки. У випадки виявлення такого роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбаної книжку протягом 14 днів з моменту отримання. Для цього необхідно повідомити менеджера компанії, на надіслати на поштову адресу листа з номером замовлення, та фотографіями, на яких зображено пошкодження книжкової продукції.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» від 19.03.1994 року № 172. така продукція належної якості поверненню не підлягає.
Важливо
При отриманні замовлення, обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Комплектація і цілісність товару
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних та поліграфічних пошкоджень при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Повернення коштів
Повернення коштів Замовнику можливе у випадках, що були описані вище, та при умові, що Замовник притримувався всіх етапів, прописаних у розділі "Обмін або повернення товару", та у випадку, коли Замовником був сплачений товар, який вийшов з тиражу. Для повернення коштів, яка буде надана Замовнику на його електронну, поштову адресу.